HRVATSKA - Dostava (u paketomat) i plaćanje
Šaljemo kurirskom službom GLS (General Logistics Systems).
''Od naših vrata do vašeg GLS paketomata ili Paket Shopa unutar 24-48h.
Preuzmite paket na paketomatu ili Paket Shopu kad vam najviše odgovara u 24h / 7 dana.“
GLS danas nudi dostavu vaših naručenih pošiljaka na preko 700 paketomata na području Hrvatske. Broj paketomata raste iz mjeseca u mjesec širom područja Hrvatske.
Popis paketomata s točnom lokacijom i adresom se nalazi u interaktivnoj karti koja se automatski pojavljuje prilikom ispunjavanja vaših podataka za dostavu.
Narudžbe koje primamo radnim danom (putem internet narudžbe, e-maila ili telefonski) otpremamo vam ISTI ili DRUGI RADNI DAN (24-48h)
s naše adrese kurirskom službom, a dostavlja vam se drugi radni dan (od dana otpreme) na vaš najbliži GLS paketomat u toku dana (okvirno vrijeme kurirske dostave, 08h-16h).
Isporuka i dostava pošiljaka na GLS paketomate se vrši svakim radnim danom osim subote, nedjelje i praznika.
Za pristigle narudžbe koje se naručene preko neradnih dana, (vikend, blagdanski dani, državni praznici) naručenu pošiljku isporučujemo prvi radni dan i očekujte dostavu na adresu GLS paketomata adresi u roku od 1 radnog dana od kad smo poslali, izuzev otoka (za raspored vožnje na otoku , pogledajte pri dnu ove iste stranice).
Dodatno pojašnjenje:
Ako ste narudžbu naručili u nedjelju putem weba, u ponedjeljak je šaljemo, a u utorak vam je kurir dostavlja na vaš najbliži GLS paketomat.
Sve narudžbe naručene u petak do 11.30h isporučujemo isti dan i dostavljaju vam se u ponedjeljak na vaš najbliži GLS paketomat.
Sve narudžbe pristigle u petak iza 11.30h isporučujemo u ponedjeljak kako bi vam bile dostavljene u utorak u tijeku radnog vremena na vaš najbliži GLS paketomat.
Prilikom narudžbe potrebno je ostaviti kontakt broj mobitela kao obavezan podatak kako bi primili sms poruku na svoj mobilni uređaj o prispijeću pošiljke koja sadrži i PIN za podizanje pošiljke na paketomatu.
Nakon što smo ostavili broj mobitela kao obavezan podatak, primit ćete sms poruke :
1. sms - vam stiže kada je vaša pošiljka stigla na vaš odabrani GLS paketomat.
Sms poruka sadrži broj pošiljke i PIN za podizanje pošiljke.
2. sms - vam stiže drugi radni kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
3. sms - vam stiže treći radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
4. sms - vam stiže četvrti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
5. sms - vam stiže peti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku, što je zadnji rok za pokupiti pošiljku
Pošiljka stoji 5 radnih dana u paketomatu, a nakon toga se vraća pošiljatelju, tj. Harši.
Napomena za naručitelje s hrvatskim brojem mobitela:
Ako imate instaliranu Viber aplikaciju na vašem mobilnom telefonu, obavijest o prispijeću pošiljke vam stiže sms porukom samo u vašu Viber aplikaciju.
Ovo je važna informacija da znate da ako imate instaliranu Viber aplikaciju, a ne koristite ju često, neće vam stići i „obična“ sms poruka, već će stići samo u vašu Viber aplikaciju.
Ako nemate instaliranu Viber aplikaciju, onda vam stiže „obična“ sms poruka o prispijeću pošiljke, tako je programiran softver GLS-a.
Napomena za naručitelje s inozemnim brojem mobitela:
Softver GLS-a šalje sms poruke samo na hrvatske brojeve mobitela.
Također i slanje na paketomate nije moguće ako imate inozemni broj mobitela, već je potrebno napisati nečiji hrvatski broj mobitela kako bi se pošiljka uopće mogla dostaviti i primiti sms s brojem pošiljke i PIN kodom.
Plaćanje naručenih naslova vršite putem Harša web trgovine:
-kartičnim plaćanjem
-internet bankarstvom
-virmanom ( za pravne osobe)
NAPOMENA: NA GLS PAKETOMATU NIJE MOGUĆE PLATITI GOTOVINOM
ali je moguće da odaberete u Harša web trgovini opciju:
-pouzećem (Mi šaljemo opcijom „pouzećem“ a vi plaćate kreditnom karticom na GLS paketomatu
osim ako nije drugačije naznačeno na pojedinim lokacijama Paket Shopova ili benzinskim postajama da se može platiti i gotovinom).
Sve cijene su izražene u eurima s pdv-om.
DRŽAVA | ŠALJEMO VAM '' GLS-om '' | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET |
(Izaberite opciju isporuke i način plaćanja) | 0,1 - 0,25 kg | 0,251 – 0,5 kg | 0,501 – 1,0 kg | 1,01 – 2,0 kg | 2,01 – 5,0 kg | 5,01 – 10 kg | |
Hrvatska | POUZEĆE (plaćate gotovinom djelatniku ''GLS-a'' prilikom preuzimanja paketa) | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR |
Hrvatska | INTERNET BANKARSTVO (plaćate putem Ponude koja se nalazi na webu ili zatražite da vam je mi pošaljemo e-mailom) | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR |
Hrvatska | VIRMAN (plaćate putem Ponude koja se nalazi na webu ili zatražite da vam je mi pošaljemo e-mailom.Virmanski možete uplatiti i fizičkim dolaskom u poštu ili banku) | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR |
Hrvatska | KARTIČNO PLAĆANJE (plaćate putem MasterCard, Visa, Diners ili Maestro kartice na samome webu preko CorvusPay autorizacijske tvrtke) | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR | 2,5 EUR |
Besplatna dostava iznad 100 eura vrijednosti naručenih proizvoda (ne uključujući trošak dostave).
GLS u Hrvatskoj i u Europi:
GLS s vlastitim podružnicama i partnerima pokriva 41 Europsku zemlju i sedam zemalja Sjedinjenih Američkih Država, te je povezan sa svim glavnim poslovnim centrima u svijetu. Kvaliteta usluge dostave paketa je glavni prioritet – preko 270,000 klijenata.
Načelo GLS-a je – „U europskoj logistici paketne dostave vodeci na tržištu po kvaliteti”.
Tvrtka GLS General Logistics Systems d.o.o. je podružnica tvrtke General Logistics Systems B.V. sa sjedištem u Amsterdamu.
U sklopu toga GLS naglasak stavlja na održivost: inicijativa naziva Think Green, koja obuhvaca cijelu Europu, okuplja djelatnosti koje pridonose zaštiti okoliša.
GLS raspolaže s 37 centara za usmjeravanje paketa i sa 667 depoa. Svojom cestovnom mrežom spada meu vodece pružatelje usluga dostave paketa u Europi.
Preko ruku 14 000 zaposlenika GLS-a godišnje prelazi 380 milijuna paketa, a pakete svakodnevno prevozi 18 000 vozila tvrtke.
U 2012/2013. financijskoj godini GLS je imao prihod od 1,84 milijardi eura.
Kod isporuke na hrvatske otoke, dostava može potrajati dulje od 24h.
Dostavljamo vam u nastavku raspored vožnje (označen sa 'DA' ) i pokrivenost otoka.
Kod otoka koje nisu pokriveni kurirskom službom GLS, koristimo uslugu Hrvatske pošte.
Otok | Pon. | Uto. | Sri. | Čet. | Pet. |
Brač | DA | DA | DA | DA | DA |
Cres | DA | DA | DA | DA | DA |
Hvar | DA | DA | DA | DA | DA |
Korčula | DA | DA | DA | DA | DA |
Krk | DA | DA | DA | DA | DA |
Lošinj | DA | DA | DA | DA | DA |
Murter | DA | DA | DA | DA | DA |
Pag | DA | DA | DA | DA | DA |
Pašman | DA | DA | |||
Pelješac | DA | DA | DA | DA | DA |
Rab | DA | DA | DA | DA | DA |
Ugljan | DA | DA | |||
Vir | DA | DA | DA | DA | DA |
Vis | DA | DA |
Otoke koje ne pokriva GLS kurirska služba vlastitim vozilima dostavljat će se u suradnji sa Hrvatskom poštom u tranzitnom vremenu 24-168h.
GLS ima posebnu telefonsku liniju za pošiljke primatelja 01/ 2042-672 ,
e-mail info@gls-croatia.com ,
posjetite i web stranicu https://gls-group.eu/HR/hr/usluga-za-primatelje
Služba radi za vas od ponedjeljka do petka, od 07.00 do 17.00 sati.