HRVATSKA - Dostava (u paketomat) i plaćanje

Šaljemo kurirskom službom GLS (General Logistics Systems). 

''Od naših vrata do vašeg GLS paketomata ili Paket Shopa unutar 24-48h.

Preuzmite paket na paketomatu ili Paket Shopu kad vam najviše odgovara u 24h / 7 dana.“

GLS danas nudi dostavu vaših naručenih pošiljaka na preko 700 paketomata na području Hrvatske. Broj paketomata raste iz mjeseca u mjesec širom područja Hrvatske.

Popis paketomata s točnom lokacijom i adresom se nalazi u interaktivnoj karti koja se automatski pojavljuje prilikom ispunjavanja vaših podataka za dostavu.

Narudžbe koje primamo radnim danom (putem internet narudžbe, e-maila ili telefonski) otpremamo vam ISTI ili DRUGI RADNI DAN (24-48h)

s naše adrese kurirskom službom, a dostavlja vam se drugi radni dan (od dana otpreme) na vaš najbliži GLS paketomat  u toku dana (okvirno vrijeme kurirske dostave, 08h-16h).

Isporuka i dostava pošiljaka na GLS paketomate se vrši svakim radnim danom osim subote, nedjelje i praznika.

Za pristigle narudžbe koje se naručene preko neradnih dana, (vikend, blagdanski dani, državni praznici) naručenu pošiljku isporučujemo prvi radni dan i očekujte dostavu na adresu GLS paketomata adresi u roku od 1 radnog dana od kad smo poslali, izuzev otoka (za raspored vožnje na otoku , pogledajte pri dnu ove iste stranice).

Dodatno pojašnjenje:

Ako ste narudžbu naručili u nedjelju putem weba, u ponedjeljak je šaljemo, a u utorak vam je kurir dostavlja na vaš najbliži GLS paketomat.

Sve narudžbe naručene u petak do 11.30h isporučujemo isti dan i dostavljaju vam se u ponedjeljak na vaš najbliži GLS paketomat.

Sve narudžbe pristigle u petak iza 11.30h isporučujemo u ponedjeljak kako bi vam bile dostavljene u utorak u tijeku radnog vremena na vaš najbliži GLS paketomat.

Prilikom narudžbe potrebno je ostaviti kontakt broj mobitela kao obavezan podatak kako bi primili sms poruku na svoj mobilni uređaj o prispijeću pošiljke koja sadrži i PIN za podizanje pošiljke na paketomatu.

Nakon što smo ostavili broj mobitela kao obavezan podatak, primit ćete sms poruke :

1. sms - vam stiže kada je vaša pošiljka stigla na vaš odabrani GLS paketomat.

   Sms poruka sadrži broj pošiljke i PIN za podizanje pošiljke.

2. sms - vam stiže drugi radni kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku

3. sms - vam stiže treći radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku

4. sms - vam stiže četvrti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku

5. sms - vam stiže peti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku, što je zadnji rok za pokupiti pošiljku

Pošiljka stoji 5 radnih dana u paketomatu, a nakon toga se vraća pošiljatelju, tj. Harši.

 

Napomena za naručitelje s hrvatskim brojem mobitela:

Ako imate instaliranu Viber aplikaciju na vašem mobilnom telefonu, obavijest o prispijeću pošiljke vam stiže sms porukom samo u vašu Viber aplikaciju.

Ovo je važna informacija da znate da ako imate instaliranu Viber aplikaciju, a ne koristite ju često, neće vam stići i „obična“ sms poruka, već će stići samo u vašu Viber aplikaciju.

Ako nemate instaliranu Viber aplikaciju, onda vam stiže „obična“ sms poruka o prispijeću pošiljke, tako je programiran softver GLS-a.

Napomena za naručitelje s inozemnim brojem mobitela:

Softver GLS-a šalje sms poruke samo na hrvatske brojeve mobitela.

Također i slanje na paketomate nije moguće ako imate inozemni broj mobitela, već je potrebno napisati nečiji hrvatski broj mobitela kako bi se pošiljka uopće mogla dostaviti i primiti sms s brojem pošiljke i PIN kodom.

 

Plaćanje naručenih naslova vršite putem Harša web trgovine: 

-kartičnim plaćanjem

-internet bankarstvom

-virmanom ( za pravne osobe)

 

NAPOMENA: NA GLS PAKETOMATU NIJE MOGUĆE PLATITI GOTOVINOM 

ali je moguće da odaberete u Harša web trgovini opciju:

-pouzećem  (Mi šaljemo opcijom „pouzećem“ a vi plaćate kreditnom karticom na GLS paketomatu

osim ako nije drugačije naznačeno na pojedinim lokacijama Paket Shopova ili benzinskim postajama da se može platiti i gotovinom).

 

Sve cijene su izražene u eurima s pdv-om.

 

DRŽAVA ŠALJEMO VAM '' GLS-om ''  PAKET   PAKET   PAKET   PAKET   PAKET   PAKET 
  (Izaberite opciju isporuke i način plaćanja) 0,1 - 0,25 kg 0,251 – 0,5 kg 0,501 – 1,0 kg 1,01 – 2,0 kg 2,01 – 5,0 kg 5,01 – 10 kg
               
Hrvatska POUZEĆE (plaćate gotovinom djelatniku ''GLS-a'' prilikom preuzimanja paketa)  2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR
               
Hrvatska INTERNET BANKARSTVO  (plaćate putem Ponude koja se nalazi na webu ili zatražite da vam je mi pošaljemo e-mailom) 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR
               
Hrvatska VIRMAN  (plaćate putem Ponude koja se nalazi na webu ili zatražite da vam je mi pošaljemo e-mailom.Virmanski možete uplatiti i fizičkim dolaskom u poštu ili banku) 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR
               
Hrvatska KARTIČNO PLAĆANJE (plaćate putem MasterCard, Visa, Diners ili Maestro kartice na samome webu preko CorvusPay autorizacijske tvrtke) 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR 2,5 EUR

Besplatna dostava iznad 100 eura vrijednosti naručenih proizvoda (ne uključujući trošak dostave).

GLS u Hrvatskoj i u Europi:

GLS s vlastitim podružnicama i partnerima pokriva 41 Europsku zemlju i sedam zemalja Sjedinjenih Američkih Država, te je povezan sa svim glavnim poslovnim centrima u svijetu. Kvaliteta usluge dostave paketa je glavni prioritet – preko 270,000 klijenata.

Načelo GLS-a je – „U europskoj logistici paketne dostave vodeci na tržištu po kvaliteti”.

Tvrtka GLS General Logistics Systems d.o.o. je podružnica tvrtke General Logistics Systems B.V. sa sjedištem u Amsterdamu.

U sklopu toga GLS naglasak stavlja na održivost: inicijativa naziva Think Green, koja obuhvaca cijelu Europu, okuplja djelatnosti koje pridonose zaštiti okoliša.

 

GLS raspolaže s 37 centara za usmjeravanje paketa i sa 667 depoa. Svojom cestovnom mrežom spada meu vodece pružatelje usluga dostave paketa u Europi.

Preko ruku 14 000 zaposlenika GLS-a godišnje prelazi 380 milijuna paketa, a pakete svakodnevno prevozi 18 000 vozila tvrtke.

U 2012/2013. financijskoj godini GLS je imao prihod od 1,84 milijardi eura.


Kod isporuke na hrvatske otoke, dostava može potrajati dulje od 24h.

Dostavljamo vam u nastavku raspored vožnje (označen sa 'DA' ) i pokrivenost otoka.

Kod otoka koje nisu pokriveni kurirskom službom GLS, koristimo uslugu Hrvatske pošte.

 

Otok Pon. Uto. Sri. Čet. Pet.
Brač DA DA DA DA DA
Cres DA DA DA DA DA
Hvar DA DA DA DA DA
Korčula DA DA DA DA DA
Krk DA DA DA DA DA
Lošinj DA DA DA DA DA
Murter DA DA DA DA DA
Pag DA DA DA DA DA
Pašman DA     DA  
Pelješac DA DA DA DA DA
Rab DA DA DA DA DA
Ugljan DA     DA  
Vir DA DA DA DA DA
Vis DA   DA    

 

Otoke koje ne pokriva GLS kurirska služba vlastitim vozilima dostavljat će se u suradnji sa Hrvatskom poštom u tranzitnom vremenu 24-168h.

 

GLS ima posebnu telefonsku liniju za pošiljke primatelja 01/ 2042-672 ,

 e-mail info@gls-croatia.com  ,  

posjetite i web stranicu   https://gls-group.eu/HR/hr/usluga-za-primatelje

 Služba radi za vas od ponedjeljka do petka, od 07.00 do 17.00 sati.

  Dostava i plaćanje knjiga - Sve