EUROPA-GLS-Dostava (u paketomat) i plaćanje
Šaljemo kurirskom službom GLS (General Logistics Systems).
''Od naših vrata do vašeg europskog GLS paketomata unutar 2-7 dana.
Preuzmite paket na paketomatu ili Paket Shopu kad vam najviše odgovara.“
GLS danas nudi dostavu vaših naručenih pošiljaka na preko 27000 paketomata u 20 europskih država. Broj paketomata raste iz mjeseca u mjesec širom područja Europe i Hrvatske.
Popis paketomata i državama s točnom lokacijom i adresom se nalazi u interaktivnoj karti koja se automatski pojavljuje prilikom ispunjavanja vaših podataka za dostavu.
Narudžbe koje primamo radnim danom (putem internet narudžbe, e-maila ili telefonski) otpremamo vam ISTI ili DRUGI RADNI DAN (24-48h)
s naše adrese kurirskom službom, a dostavlja vam se unutar par dana (od dana otpreme) na vaš najbliži GLS paketomat u toku dana (okvirno vrijeme kurirske dostave, 08h-16h).
Isporuka i dostava pošiljaka na GLS paketomate se vrši svakim radnim danom osim subote, nedjelje i praznika.
Za pristigle narudžbe koje se naručene preko neradnih dana, (vikend, blagdanski dani, državni praznici) naručenu pošiljku isporučujemo prvi radni dan
i očekujte dostavu na adresu GLS paketomata adresi u roku od par radnih dana od kad smo poslali, izuzev otoka, okvirno vrijeme dostave je i napisano u nastavku ovog teksta okvirno po državama.
Znači, sve narudžbe pristigle u petak iza 11.30h isporučujemo u ponedjeljak kako bi vam bile dostavljene u narednih par dana tijeku radnog vremena u vašu državu na vaš najbliži GLS paketomat.
Prilikom narudžbe potrebno je ostaviti kontakt broj mobitela kao obavezan podatak kako bi primili sms poruku na svoj mobilni uređaj o prispijeću pošiljke koja sadrži i PIN za podizanje pošiljke na paketomatu.
Nakon što smo ostavili broj mobitela kao obavezan podatak, primit ćete sms poruke :
1. sms - vam stiže kada je vaša pošiljka stigla na vaš odabrani GLS paketomat.
Sms poruka sadrži broj pošiljke i PIN za podizanje pošiljke.
2. sms - vam stiže drugi radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
3. sms - vam stiže treći radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
4. sms - vam stiže četvrti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku
5. sms - vam stiže peti radni dan kao podsjetnik ako niste pokupili pošiljku, što je zadnji rok za pokupiti pošiljku
Pošiljka stoji 5 radnih dana u paketomatu, a nakon toga se vraća pošiljatelju, tj. Harši.
Napomena za naručitelje s brojem mobitela:
Ako imate instaliranu Viber aplikaciju na vašem mobilnom telefonu, obavijest o prispijeću pošiljke vam stiže sms porukom samo u vašu Viber aplikaciju.
Ovo je važna informacija da znate da ako imate instaliranu Viber aplikaciju, a ne koristite ju često, neće vam stići i „obična“ sms poruka, već će stići samo u vašu Viber aplikaciju.
Ako nemate instaliranu Viber aplikaciju, onda vam stiže „obična“ sms poruka o prispijeću pošiljke, tako je programiran softver GLS-a.
Napomena za naručitelje s inozemnim brojem mobitela:
Softver GLS-a šalje sms poruke na sve „domaće“ brojeve mobitela.
Također i slanje na paketomate nije moguće ako imate inozemni broj mobitela, već je potrebno napisati nečiji „domaći“ broj mobitela kako bi se pošiljka uopće mogla dostaviti i primiti sms s brojem pošiljke i PIN kodom.
Primjer, ako ste naručili iz Njemačke narudžbu na Harši i dostava je na paketomat u Njemačku, onda je potrebno da imate njemački broj mobitela za ispravno primanje poruka o prispjeću pošiljke na paketomat.
Plaćanje naručenih naslova vršite putem Harša web trgovine:
-isključivo kartičnim plaćanjem
NAPOMENA:
NA GLS PAKETOMATU NIJE MOGUĆE PLATITI GOTOVINOM već je potrebno narudžbu platiti kartično na webu Harše.
Dostava na paketomate moguća je za pakete do 10 kg. Ako vaša narudžba premašuje ovu težinu, kontaktirat ćemo vas osobno kako bismo dogovorili alternativni način dostave.
Sve cijene su izražene u eurima s pdv-om.
Besplatna dostava iznad 100 eura vrijednosti naručenih proizvoda (ne uključujući trošak dostave).
DRŽAVA | ŠALJEMO VAM ''GLS-om'' | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET | PAKET |
Rok isporuke (radni dan) |
0,1 - 0,25 kg | 0,251 – 0,5 kg | 0,501 – 1,0 kg | 1,01 – 2,0 kg | 2,01 – 5,0 kg | 5,01 – 10 kg | |
Austrija | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Belgija | (4-5 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Bugarska | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Češka | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Danska | (5-6 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Finska | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Francuska | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Grčka | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Italija | (4-5 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Luksemburg | (4-5 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Nizozemska | (4-5 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Njemačka | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Mađarska | (2-3 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Poljska | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Portugal | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Rumunjska | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Slovačka | (3-4 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Slovenija | (2-3 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
Španjolska | (6-7 dana) | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR | 4 EUR |
GLS u Hrvatskoj i u Europi:
GLS s vlastitim podružnicama i partnerima pokriva 41 Europsku zemlju i sedam zemalja Sjedinjenih Američkih Država, te je povezan sa svim glavnim poslovnim centrima u svijetu. Kvaliteta usluge dostave paketa je glavni prioritet – preko 270,000 klijenata.
Načelo GLS-a je – „U europskoj logistici paketne dostave vodeci na tržištu po kvaliteti”.
Tvrtka GLS General Logistics Systems d.o.o. je podružnica tvrtke General Logistics Systems B.V. sa sjedištem u Amsterdamu.
U sklopu toga GLS naglasak stavlja na održivost: inicijativa naziva Think Green, koja obuhvaca cijelu Europu, okuplja djelatnosti koje pridonose zaštiti okoliša.
GLS raspolaže s 37 centara za usmjeravanje paketa i sa 667 depoa. Svojom cestovnom mrežom spada meu vodece pružatelje usluga dostave paketa u Europi.
Preko ruku 14 000 zaposlenika GLS-a godišnje prelazi 380 milijuna paketa, a pakete svakodnevno prevozi 18 000 vozila tvrtke.
U 2012/2013. financijskoj godini GLS je imao prihod od 1,84 milijardi eura.
GLS ima posebnu telefonsku liniju za pošiljke primatelja 00385 / 1 / 2042-672 ,
e-mail info@gls-croatia.com,
posjetite i web stranicu https://gls-group.eu/HR/hr/usluga-za-primatelje
Služba radi za vas od ponedjeljka do petka, od 07.00 do 17.00 sati.